Samenwerken & verbinden

Scouting is zo leuk omdat we samen meer plezier hebben en gavere dingen kunnen dan in ons eentje. Samenwerken zit in de genen van ons Scoutingspel. Daar waar je als bever eerst nog met en naast elkaar speelt, werken de welpen samen in nesten, de scouts in ploegen en als explorers ben je als groep verantwoordelijk om samen je eigen uitdagingen aan te gaan. En als kaderlid ga je daar gewoon mee verder, maar dan ook steeds meer buiten de groep. Denk aan je woonplaats, je regio en ook landelijk. Wees geen eiland, maar bouw bruggen!

Dat is wat wij binnen Scouting regio Maasven graag doen! Wij stimuleren de samenwerking tussen alle groepen in onze regio want samen sta je sterk! Op verschillende gebieden werken groepen in de regio samen om Scouting op de kaart te zetten en om te leren van elkaars inzichten.

Send an Email
(optioneel)